Angajare traducator/revizor in-house
Publicat la : 14 Mar 2017
Angajam traducator

Activitatea noastră crește, iar compania se dezvoltă, așa ca avem nevoie de ajutorul tău! Căutăm un coleg nou sau o colegă nouă în echipă, pe funcția de TRADUCĂTOR/ REVIZOR.

Candidatul/ candidata potrivit/ă ar trebui să îndeplinească următoarele criterii:

  • Să se exprime amabil și profesionist și să scrie corect. Stăpânirea limbii române (vorbite și scrise) este obligatorie!
  • Să dețină autorizație emisă de Ministerul Justiției pentru combinația lingvistică principală: engleză – română și română – engleză (a doua limbă străină cunoscută reprezintă un avantaj)
  • Să aibă experiență în domeniul traducerilor de minim 3 ani, inclusiv pe proiecte specializate.
  • Să aibă atenţie la detalii, atenţie distributivă, orientare către rezultate, perseverență și preocupare către dezvoltare profesională.
  • Să aibă o atitudine pozitivă și să fie dispus/ă să învețe.
  • Să fie o persoană organizată, punctuală, comunicativă, cu spirit de inițiativă, dinamică.
  • Să aibă cunoștințe și rapiditate în utilizarea calculatorului (e-mail, pachetul MS Office, alte software specifice activității, de exemplu CAT tools, etc.) și a echipamentelor de birou.
  • Să aibă capacitatea de a-și stabili priorități și de a își organiza activitatea într-un mod eficient;

Experiența în alte birouri de traduceri sau în vânzări constituie avantaj.
Crezi că te-ai descurca?

DESCRIEREA JOBULUI:
Lucrurile sunt simple! Noul nostru coleg sau noua noastră colegă va avea următoarele lucruri de făcut:

  • Realizarea de traduceri și proofreading
  • Volum zilnic: 10-15 pagini traducere sau 25-35 de pagini revizuire
  • Disponibilitate pentru contract pe termen lung
  • Acordarea de informații de specialitate, gestionarea telefonică/ prin e-mail a comenzilor de care răspunde și asigurarea că se respectă cerințele clientului si proiectului.
  • Oferirea feedback-ului privind calitatea traducerilor revizuite.
  • Gestionarea terminologică pe fiecare proiect specializat.
  • Relaționarea cu echipele de traducători colaboratori pe proiectele din supervizarea sa și acordarea de sprijin în cadrul proiectelor de traduceri.  
  • Răspunde de păstrarea în bune condiții a documentelor conform regulilor interne, precum și de respectarea cerințelor clienților
  • Program de lucru: de luni până vineri 9.00-17.00.

BENEFICII:

  • Pachet salarial atractiv
  • Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără, dinamică, orientată către performanță.
  • Oportunități de dezvoltare profesională.

De când avem nevoie?
Cât mai repede!

Interviu Online:
1. Ce volum de pagini/ zi poți traduce?
2. Care este cel mai interesant proiect de traducere pe care ai lucrat?
3. Ce softuri specifice activității de traducere ai utilizat până acum?
4. Care sunt așteptările tale de la acest job?
5. Ne poți oferi detaliile de contact ale unei persoane care poate oferi referințe despre tine, ca traducător?

DESCRIEREA COMPANIEI:
Suntem o companie înființată acum 7 ani, cu o echipa tânără și dinamică. Oferim un mediu de lucru prietenos și relaxat, însă în care profesionalismul și orientarea către rezultate sunt valori principale! Lucrăm mereu cu cele mai noi tehnologii, pentru care asiguram training și sprijin constant, așa că esențial este să vrei să înveți și să prinzi repede!
Locația biroului nostru este centrală, in BUCUREȘTI.

Te așteptam în echipa noastră!
Trimite-ne CV-ul tău pe recrutare@traduceri10.ro.




Vezi toate stirile din categoria Angajari
Cotatie rapida